Jóga 

 

POWER JÓGA

Intenzivní cvičení pozic s cílem uvolnění těla i mysli. Jednotlivé cviky zpevňují všechny svaly, protahují páteř, formují i hluboké svaly těla. Lekce powerjógy bývají obohaceny o dechová cvičení, očistné techniky, aktivaci muder, zpívání manter a relaxaci.

HOT JÓGA

Účinné cvičení jógy ve vyhřáté místnosti zbavuje tělo toxických látek a především zlepšuje kondici. Tato jóga je vhodná pro všechny, kteří chtějí zažít sílu energie, dát si do těla, nebo se pořádně zapotit a ztratit hodně kalorií. Sestavy ásan nejsou tak dynamické vzhledem k okolnímu teplu, ale i přesto se jedná o účinný trénink celého těla. Tato speciální lekce je vhodná pro detoxikaci, hubnutí a zlepšení imunity organismu. Svaly se účinně protáhnou a klouby se uvolní. Současně s tím dochází k budování svalové i mentální síly. Lekce probíhá v místnosti vyhřáté na 30-35 °C se zvýšenou vlhkostí vzduchu.

Teplo je výborné pro méně ohebné lidi, kteří se chtějí protáhnout, nebo pro sportovce a lidi, kteří jsou unaveni!

Cvičení HOT jógy není vhodné pro lidi s kardiovaskulárními onemocněními, těhotné ženy a děti.

Během, před i po cvičení je doporučováno dodržovat dostatečný pitný režim. Celý den pijte vodu v dostatečném množství. Na lekci si vezměte svůj ručník a minimálně 1 litr neslazené vody.

JÓGA PRO ZDRAVÁ ZÁDÁ

Jóga určená proti bolesti zad. Pomáhá udržet zdravou a pružnou páteř, klouby a vazy celého těla. Jednoduché cviky určené nejen pro seniory, ale i pro méně zdatné klienty.

JÓGA OD ZAČÁTKU

Je hodina pro neomezenou věkovou kategorii, krok po kroku je vysvětlen a zprostředkován cvičební program, který zapojuje nejen fyzické tělo. Učí se zde správnému provedení jednotlivých asán i ostatních cvičebních prvků, správnému dýchání, efektivnímu využívání energie nejen pro jógový program a koncentraci mysli se snahou o dosažení rovnováhy v našem těle.

JIN JÓGA

Je považována za praxi klidné síly. Působí na uvolnění kloubů, svalů, šlach především ve spodní části páteře, pánve, kloubů  stehenních kostí. Uvolňuje případné bloky a obnovuje proudění životodárné energie. 

CVIČENÍ RODIČE A DĚTI od 1 roku s Evčou

Rozvoj všech pohybových a motorických schopností s využitím nářadí a náčiní. Cvičení hravou formou (tanec, zpěv, posilovací cviky pro maminky). Vhodné pro děti od 1-3 let. Rozvoj psychomotorického vývoje, stimulace dětí k vyváženému pohybu upevnění základní citové vazby, společné prožitky, respekt a důvěra mezi dítětem a rodičem


HOPY JÓGA od 2-3 let s Evčou

Zábavné a zdraví prospěšné cvičení vhodné pro děti od 2-4 let. Všestranné zaměření na rozvoj rytmického cítění, motoriky, pohybové paměti a estetiky pohybu. Základní kroky aerobiku pomocí básniček, protahování celého těla, dechová cvičení pomocí balonků učení znalosti barev.

 



DANCE JÓGA 3-5 let / 5-10 let s Evčou

Cvičební styl určený dětem, kteří milují tanec a hudbu. Styl, který příjemně rozpohybuje a protáhne s pocitem lehkosti a ladnosti. Základní prvky baletu, moderního tance ve spojení s jógovými pozicemi. Naučíme se nejen správně držet tělo, ale i dýchat a relaxovat.rvají 60 minut.


DYNAMICKÁ MEDITACE (OSHO)

Jiný druh jógy, který pomáhá uvolnit fyzickou i emocionální vrstvu pomocí tance a přirozených pohybů těla. Vhodné i pro seniory.


PILOXING

Nejnovější fitness program, kterému propadly hollywoodské hvězdy! A to spojením pilates a tance. Tato kombinace naprosto dokonale spaluje tuky a formuje vaši postavu. Piloxing spojuje výkon, rychlost, hbitost boxu s ohebností, koordinací a rovnováhou cvičení Pilates. Přidejte k tomu zábavné a sexy taneční pohyby. Ke cvičení se používají rukavice se závažím, díky kterým si lépe vytvarujete paže a maximalizujete účinek cvičení na kardiovaskulární systém. Piloxing vytvořila švédská tanečnice a fitness trenérka celebrit Viveca Jensen. Jejím cílem bylo najít sport, který by posiloval ženy fyzicky i psychicky.


BODYSTYLING A BŘIŠNÍ PEKÁČ

Cvičení, které respektuje fungování těla a mysli. Při cvičení dochází k hlubšímu uvědomování si vlastního těla a k aktivaci hlubokého svalového stabilizačního systému páteře. Zdokonaluje se držení těla. Cvičení je vhodné při bolestech zad, ale také jako kompenzace při přetížení pohybového aparátu. Kombinuje balanční prvky jógy s pilatek a dalších forem body and mind s využitím různých cvičebních pomůcek.

PILATES

Cílem Pilatesovy metody je zlepšit kontrolu nad svým tělem řízeným pohybem ze silného středu těla (Core), posílit jej a zlepšit jeho ohebnost.  Pilates klade obrovský důraz na dýchání.

 

„V drobných věcech se spolehni na rozum,

 ve velkých věř srdci.“

 

Kontakt

Ganeša - pohybové a relaxační studio
Arménská čp. 3294
Kladno
27201

Krulišová Eva
+420 604 875 331

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode